SERVİS HİZMET ANLAŞMA TİPLERİ

Bizler, fotokopi makineleri ve yazıcılarla sizlere çözüm ulaştırırken, projelerinizde çalışırken, her gün, aynı kavramları konuşuyoruz. Bu yüzden, sürekli bahsettiğimiz anlaşma tipleri, kontrat seçenekleri fotokopi sektörü satıcılarının oldukça kanıksadığı konulardır.

Bu rehberi oluştururken, 20 yıllık tecrübemiz ile üründen çok, anlaşma tiplerinin doğru anlaşılması, komple çözümün işletmelerinize sağlayacağı katkılar ve birlikte, doğru kontratlarla, her iki tarafın da mutlu ve başarılı bir anlaşmaya imza atmasının önemine dikkat çekmek istedik.
Diğer anlaşma tipleri için tıklayınız.

NEDEN KOPİKİT (ÇIKTIBAŞI ANLAŞMASI) YAPMALISINIZ?

‘Çıktı başı maliyet yönetim sistemi’ KOPİKİT ile fotokopi makineniz çalışmaya başladıktan sonra, herhangi bir ay, sürpriz bir fatura ile asla karşılaşmazsınız. Yani, toneriniz, drumınız bitince; transfer kayışınız, fiksajınız, kağıt alma merdaneleriniz ömrünü tamamlayınca, bu ve buna benzer tüm sarf malzeme ve yedek parçalarınızı, TEK BİLİŞİM ücretsiz olarak orijinalleri ile değiştirecektir.
Diğer avantajlar için tıklayınız.

DOĞRU ÜRÜNÜ DOĞRU HİZMET ANLAŞMASI PAKETİYLE ALMA REHBERİ

Fotokopi Makineleri, çok fonksiyonlu yazıcılar ve yazıcılar vb. ürünler, satın alınabilir ya da kiralanabilirler. Hatta çıktı taahhüdü ile bedelsiz olarak çalıştırılabilirler. Hangi tip finansman modeli seçilecek olunursa olunsun, bu makineler “çıktı başı hizmet anlaşması” kapsamında çalıştırıldıkları takdirde, verimli ve ekonomik bir işletim imkanı sunarlar. Tüm baskılama ve kopyalama ürünlerini işte bu hizmet paketleri ile kullanabilirsiniz. Birbirlerine karşı avantaj ve dezavantajlarını sizler için derledik.
Detaylar için tıklayınız.

BİLİŞİM ÜRÜNLERİ ve LİSANS KİRALAMA 

Çağımızın işletmecilik gereklilikleri ve demirbaş oluşmasının tercih edilmemesi kavramsal olarak işletmeleri “satınalma” yerine “kiralama” metoduna yöneltti.
İşte bu düşüncelerle, otomotiv, iş makineleri, ofis araç gereçleri ve hatta mobilya vb. ekipmanlar işletmeler tarafından kiralanabilir emtialar sınıfındalar.
Devamı için tıklayınız.

DİJİTAL ARŞİV

Dokümanların çıktılarını almak, kopyalarını çekmek, kağıtlar, dosyalar, faks iletileri, setler, dizgiler ve en sonunda, dağ gibi birikmiş fiziki arşivler…
Tüm bu dokümanları, dijital ortama nasıl aktarmayı düşünüyorsunuz ?
Devamı için tıklayınız.

DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMLERİ

Konica Minolta’nın Optimize Baskı Hizmetleri (OPS) danışmanlık, donanım ve yazılım kurulumları ve bunların somut verilere dayalı bir şekilde geliştirme stratejilerinin yönetimi ile maliyetleri azaltma garantisi verir ve sorunsuz iş akış süreçleri ile birleştirir.

OPS konsepti Danışmanlık, Uygulama ve İşletim adı altında üç temel süreçten oluşur.
Devamı için tıklayınız.