Optimize Baskı Sistemleri (OPS)

Doküman Yönetim Sistemleri

Konica Minolta’nın Optimize Baskı Hizmetleri (OPS) danışmanlık, donanım ve yazılım kurulumları ve bunların somut verilere dayalı bir şekilde geliştirme stratejilerinin yönetimi ile maliyetleri azaltma garantisi verir ve sorunsuz iş akış süreçleri ile birleştirir.

OPS konsepti Danışmanlık, Uygulama ve İşletim adı altında üç temel süreçten oluşur.


Baskılama Altyapısını Verimli Çalışır Hale Getirir

Ofis teknolojileri gelişti ve kullanıcıların ihtiyaçları değişti. Bugün birçok baskılama filosu günümüz iş dünyasına ayak uydurabilecek şekilde yönetilemeyen ve hizmet alınamayan baskılama, kopyalama ve faks cihazlarından oluşmakta. Konica Minolta’nın Optimize Baskı Hizmetleri (OPS) doküman maliyetlerinizi aşağı çekmek amacı ile iş akışı yönetimini, donanımı ve yazılım uygulamalarını danışmanlık hizmetleri ile bir araya getirmektedir.

OPS konsepti temel olarak dört konu üzerine odaklanır:

  •  Makine Parkuru (Fleet): Gerçek ihtiyaçlara göre makine filosunun belirlenmesi, optimum iş süreçlerinin ve filo desteğinin sağlanması, mümkün olan en düşük toplam sahip olma maliyeti ve çevreci faktörler ile birlikte dengelenen ve sürekli devam eden optimizasyon.
  • İş Akışları (Process): Üretkenliği artırmak amacı ile iş ile ilgili her türlü doküman akışının analiz edilmesi, firmanızın ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanmış çözümün uygulanması ve yönetilmesi.
  • Finans (Finance): Farklı satın alma veya kiralama modelleri ile birlikte çeşitli sözleşme modellerinin önerilmesi, mevcut olan sözleşmelerin tek bir saydam finansal plan ile birleştirilmesi.
  • Güvenlik (Security): Kullanıcı doğrulaması ve Hard Disk bilgilerinin güvenli bir şekilde silinmesinden, karmaşık network güvenlik gerekliliklerine kadar IT ve bilgi güvenliği çözümlerinin oluşturulması ve uygulanması.

OPS konsepti üç-direkli yaklaşımı temel alır: Danışmanlık, Uygulama ve İşletim.


Danışmanlık

OPS Danışmanlığı sonucu oluşan bütün geliştirmeler, daha önceden belirlenmiş danışmanlık prosedürlerine ve müşterinin kendisine özel hazırlanan çözüm sürecinin her adımını daha net ve rahat bir şekilde görüp anlamasına olanak veren güçlü analiz araçlarına dayanır.

  • Veri Toplama (Capture): Yazılımlar ile mevcut dokümantasyon araçlarının tanımlanması ve kesin bir şekilde kapasite kullanımı ve baskı adetlerinin ölçümlenmesi. Hizmet seviyesi, doküman akışlarının ve kişisel veya departman bazında özel ihtiyaçların belirlenmesi için hazırlanan kullanıcı anketleri.
  • Analiz (Analyze): Kesin ve net rakamlar ile toplam sahip olma bedeli (TCO) hesaplamaları ve bunların ortalama pazar fiyatları ile karşılaştırılması. Doküman bazlı iş süreçlerinin gereksinimlerinin karşılanabilmesi için gerekli baskılama hizmetlerinin detaylı analizi.
  • Optimizasyon (Optimize): Her organizasyonun  ihtiyaçlarına uyan baskılama ortamlarının dizayn edilmesi ve bunların somut rakamlar, görseller ve kat planları ile açıklanması.

Uygulama

OPS sadece baskılama çözümünün kurulmasından ibaret değildir, daha fazlasını ifade etmektedir. Müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda değişim yönetimini sağlar. Bu hizmet, kabul edilen standartlardaki proje yönetiminden yetkili kişilere ve kullanıcılara verilen desteğe kadar pek çok konuyu ele alır. Şirketler bu anlamda bir pazar liderinin güçlü direkt organizasyonundan ve tecrübelerinden faydalanırlar.

  • Planlama (Project):  Uzman proje yöneticileri tarafından yürütülen projenin başından sonuna kadar organize bir şekilde işleyen süreç
  • Kurulum (Change): Önceden kararlaştırılmış şartlarda ve süre zarfında test amaçlı donanımın, lisansların,  sarf malzemelerin teslimi ve bu süre boyunca  teknik danışmanlık ve uzaktan yardımın Konica Minolta tarafından sağlanması. Makine filosunun boyutuna göre planlanan teslimat ve kurulum yönetimi.
  • Dokümantasyon ve Eğitim (Information and Training): Kullanıcılar ve sistem yöneticileri için detaylı dokümantasyonun sağlanması. Standart veya isteğe özel promosyon materyallerinin ve organizasyonların hazırlanması. İhtiyaç ve isteklere yönelik hazırlanan özel eğitim.

İşletim

Yeni baskılama altyapısının test edilmesi ve kurulumundan sonra OPS, makine filosunun yönetilmesi için bir çok hizmet sunar. Organizasyonların özel ihtiyaçlarına göre hazırlanan bu hizmetler, IT hizmetlerini destekleyebilir veya bütün operasyonel sorumluluğu üstüne alabilir.

  • Yönlendirme (Operate): Uzaktan ve yerinde proaktif hizmet, sarf malzemelerin ve yedek parçaların otomatik gönderimi.
  • Takip (Monitoring): Network içinde bulunan ve lokal olarak çalışan bütün cihazların kullanımının, durumlarının, hata kodlarının  düzenli olarak denetlenmesi ve izlenmesi.
  • Servis & Destek (Improve): Düzenli olarak sunulan yönetim raporları, mevcut durumu gözden geçirmek için yapılan toplantılar ve yapılabilecek geliştirmeler ve optimizasyonlar için aktif bir şekilde sürdürülen araştırmalar.

Detaylı bilgi almak için, lütfen satış ekibimiz ile temasa geçiniz.