Anasayfa » Servis Hizmet Tipleri
Servis Hizmet Tipleri
SANAYİ ve TİCARET BAKANLIĞINCA BELİRLENMİŞ 2 YIL YERİNDE GARANTİ
BAKIM ANLAŞMASI
Bu kapsamda, tüketici üründe bir arıza bulunduğunda servis talebinde bulunur ve servis sağlayıcı, yıllık bakım anlaşması ücreti karşılığında yerinde hizmet ilkesi ile sorunu gidermeye çalışır. Yerinde çözülemeyen arızalarda, cihaz servis merkezine alınır. Kullanıcıya anlaşmaya göre yıllık 2-3-4-6-12 kez ücretsiz yerinde servis taahhüdü verilir. Kullanıcı bu rutin bakımların haricinde ayrıca, servis talebinde bulunabilir.
YERİNDE ÜCRETLİ SERVİS
Bu kapsamda, tüketici üründe bir arıza bulunduğunda servis talebinde bulunur ve servis sağlayıcı ücretsiz karşılığı yerinde hizmet ilkesi ile sorunu gidermeye çalışır. Yerinde çözülemeyen arızalarda, cihaz servis merkezine alınır.
HERŞEY DAHİL ÇIKTI BAŞI ANLAŞMA (KOPİKİT)
Bu kapsamda, tüketici sadece, çıktı başına belirlemiş ücretleri öder. Üründe bir arıza bulunduğunda servis talebinde bulunur ve servis sağlayıcı, süre taahüdü ile yerinde hizmet ilkesi ile sorunu gidermeye çalışır. Yerinde çözülemeyen arızalarda, cihaz servis merkezine alınır. Cihaz yerine yedek birebir iş görür cihaz bırakılır. Kullanıcı sarf malzeme, yedek parça ve işçilik ücreti ödemez. Yeni ürünlerde garantisi 2 yıldan direkt 5 yıla uzamış olur. Abartılı kullanıcı hataları dışında kalan tüm riskler servis sağlayıcıya aittir. Anlaşmanın tipine göre 7 yıla kadar uzatılabilinir.